15 Ocak 2008 Salı

Mudo Yurt Dışına Açılıyor


Türkiye’nin önde gelen perakende gruplarından Mudo’nun sahibi Mustafa Taviloğlu “Mudo iyi bir Türk markası olmazsa dünyada başarı gelmez. Tam donanımla, Türkiye’deki kadar güçlü olduğumuzda yurtdışına açılacağız. 2010’da bu konuda ciddi atılıma geçeceğiz” dedi.Mudo’yu 1964 yılında yaratan iki isimden biri olan Mustafa Taviloğlu, dünyada güçlü ve başarılı olmak için öncelikle iyi bir Türkiye markası olmaları gerektiğini söyledi. “10 yıldır Türkiye’nin markasıyım diyorum. Mudo iyi bir Türk markası olmazsa dünyada başarı gelmez” diyen Taviloğlu uluslararası arenada kendini kanıtlamış tüm markaların kendi ülkelerinde çok başarılı ve güçlü olduğunu kaydetti.
Tam donanımla, Türkiye’deki kadar güçlü olacakları zaman yurtdışına açılacaklarını anlatan Mustafa Taviloğlu şöyle konuştu: “Türkiye’de karşımda İspanyollar, yanımda İngilizler, üst katımda Amerikalılar, alt katımda İtalyanlar var. Türkiye’de dünya ile rekabet ediyoruz. Türkiye’deki kadar güçlü olacağımız zaman yurtdışına açılacağız. Gitmiş olak için gitmeyiz. 2010’dan sonra bu konuda ciddi atılıma geçeceğiz. İyi bir ekibimiz var. Başarıda katkıları çok. Onların hayali de Mudo’yu yurtdışında görmek.”
2007 yılında yüzde 30 büyüme kaydeden Mudo 2008 için de benzer bir hedef koymuş. Yurtdışından pekçok teklif aldıklarını açıklayan Taviloğlu, şunları söyledi: “Teklif almadığımız bir hafta bile geçmiyor. Teklifler daha çok finansal katkı şeklinde geliyor. Buna ihtiyacımız yok. Yurtdışından franchise almak isteyenler var. Buna da sıcak bakmıyoruz. Bizimle aynı işi yapan bir şirketle sinerji yaratacak işbirliğine sıcak bakarız. Buna da vakit var.”

Hiç yorum yok: